Taller de Robòtica a Cicle Inicial: Explorant Amb Els Tale-Bot Pro

Recentment els alumnes de Cicle Inicial de l’escola han realitzat un emocionant taller de robòtica amb la incorporació dels nous robots “Tale-Bot Pro”. Aquesta activitat forma part dels tallers internivells que es duen a terme setmanalment a l’escola, oferint als nostres alumnes una oportunitat única d’explorar el món de la tecnologia de manera lúdica i educativa.

En el marc del Pla d’educació digital de Catalunya, el Departament d’Educació ha proporcionat els innovadors robots “Tale-Bot Pro”, que s’han integrat de forma excel·lent en aquests tallers. Aquests robots, dissenyats específicament per a aquestes edats, permeten als nostres alumnes aprendre sobre conceptes de codificació i robòtica mentre gaudeixen d’activitats interactives i divertides.

Durant el taller, els estudiants van tenir l’oportunitat d’explorar les funcionalitats dels Tale-Bot Pro, experimentant amb comandes i seqüèncie, alhora que desenvolupaven habilitats de resolució de problemes i pensament computacional. Aquesta experiència va permetre als petits descobrir com la tecnologia pot ser una eina potent per expressar la seva creativitat i estimular el seu pensament crític.

A més, la integració d’aquest taller dins dels tallers internivells ens permet connectar la robòtica amb altres àmbits curriculars i promoure la col·laboració entre els diferents nivells educatius de l’escola. Això no només enriqueix l’experiència d’aprenentatge dels nostres alumnes, sinó que també fomenta la cohesió i la comunitat educativa a l’interior de l’escola.

Estem encantats de veure com els nostres alumnes es comprometen amb l’aprenentatge digital i com adquireixen noves habilitats en aquest àmbit emocionant. Agraïm al Departament d’Educació per proporcionar-nos aquesta oportunitat i esperem continuar explorant les meravelles de la robòtica educativa en el futur.

La robòtica no només és una eina d’aprenentatge, sinó també una oportunitat per aprofundir en la creativitat i l’enginy dels nostres alumnes, obrint portes a un futur ple de possibilitats.