Explorant el Món de la Robòtica amb Codey Rocky

Els alumnes de Cicle Mitjà de l’Escola Santa Anna han encetat una emocionant aventura en el món de la robòtica amb l’ús dels nous robots “Codey Rocky“. Aquesta iniciativa, promoguda pels mestres del centre, forma part d’un programa destinat a introduir els estudiants en la programació i la tecnologia d’una manera pràctica i divertida.

Els Codey Rocky són uns robots especialment dissenyats per a l’aprenentatge dels estudiants de tercer i quart de primària. A través dels seus sensors i actuadors integrats, aquests robots ofereixen una ampla gamma de funcionalitats, incloent la reproducció de música, el seguiment de llums, l’evitació d’obstacles, la imitació d’expressions facials i la comunicació amb altres Codey Rocky.

El singular entorn de programació dels Codey Rocky permet als estudiants interactuar de manera creativa entre el món virtual i el real. Amb l’ajuda d’aquestes eines, els alumnes poden dissenyar jocs i aplicacions de manera senzilla i variada, tot mentre adquireixen coneixements fonamentals en programació i tecnologia.

Durant les sessions de treball amb els Codey Rocky, els estudiants tenen l’oportunitat d’explorar conceptes de codificació, resoldre problemes pràctics i desenvolupar habilitats de pensament computacional. Aquesta experiència no només enriqueix l’aprenentatge dels alumnes, sinó que també els prepara per a un futur cada vegada més tecnològic i digital.

Estem emocionats de veure com els nostres estudiants es comprometen amb l’aprenentatge de la robòtica i com desenvolupen habilitats essencials per al segle XXI. Agraïm al Departament d’Educació per proporcionar-nos els recursos necessaris per a aquesta iniciativa i esperem continuar explorant les infinites possibilitats que ofereix el món de la tecnologia i la programació.

La introducció dels Codey Rocky a l’Escola Santa Anna no només ens permet ampliar les oportunitats d’aprenentatge dels nostres estudiants, sinó que també ens anima a seguir fomentant la innovació i la creativitat en l’educació.