Èxit al Primer Cros Escolar de l’Escola Santa Anna

El passat dissabte 6 d’abril del 2024, l’Escola Santa Anna va organitzar el seu primer Cros Escolar al parc de les Oliveres de Castellvell del Camp. Amb un esperit d’unió i esportivitat, els nostres alumnes van participar amb entusiasme en aquesta jornada dedicada a la celebració del Dia Mundial de l’Activitat Física (DMAF).

Aquest esdeveniment, que esperem que sigui el primer de molts, va ser possible gràcies a la col·laboració de l’Escola Santa Anna amb el Consell Esportiu del Baix Camp, l’Associació de Famílies d’Alumnes (AFA) de l’Escola Santa Anna, l’Ajuntament de Castellvell i Protecció Civil.

Amb la participació de més d’un centenar alumnes, es van organitzar 15 curses de diferents distàncies segons les categories, des de juvenils fins als més petits, passant per cadets, infantils, alevins, benjamins, prebenjamins i mini i supermini. Les distàncies van variar des dels 100 fins als 2400 metres, combinant quatre circuits diferents per adaptar-se a les necessitats de cada grup d’edat.

Aquí podeu consultar els resultats del cros: (feu clic en la imatge per a obrir el document PDF)

Els participants van ser animats pel públic entusiasta mentre recorrien els circuits, tot demostrant la seva determinació i esforç en cada passa. Com a reconeixement al seu treball i dedicació, es van repartir medalles i copes als guanyadors de cada categoria, celebrant així els èxits de tots els participants.

L’avituallament no va faltar, amb aigua i fruita per a tots els corredors, garantint que mantinguessin l’energia durant la competició.

L’Escola Santa Anna està encantada de haver pogut oferir aquesta oportunitat als seus alumnes i agraeix a tots els col·laboradors i participants per fer d’aquest esdeveniment un èxit rotund. Esperem amb il·lusió que aquest Cros Escolar es converteixi en una tradició anual, enfortint els llaços esportius i promocionant la salut i l’activitat física entre els nostres estudiants.