L’Escola Santa Anna a l’Olimpíada Escolar de Reus 2024

El passat divendres, dia 5 d’abril, l’entusiasme va omplir els passadissos de la nostra escola per fer la presentació dels nostres alumnes participants a l’Olimpíada Escolar de Reus 2024.

Tots els estudiants que representaran la nostra escola en aquest esdeveniment es van reunir al gimnàs per fer una sessió de fotos.

La nostra escola tindrà, enguany, representació en les següents categories: futbol sala aleví, futbol sala masculí, bitlles catalanes, atletisme, natació, tenis taula, escacs i pàdel.

Futbol sala – Benjamí Futbol sala – Aleví Bitlles catalanes Atletisme
Natació Tenis taula Escacs Pàdel

Amb el suport dels seus companys, professors i famílies, estem segurs que els nostres estudiants donaran el seu millor i demostraran les seves habilitats, esportivitat i esperit d’equip en aquesta competició emocionant.

Desitgem als nostres participants tota la sort i èxit en aquesta aventura esportiva i cultural, i estem convençuts que portaran l’esperit de l’Escola Santa Anna al més alt nivell.