Bitlles Catalanes – Olimpíada Escolar de Reus 2024

Els nostres alumnes han destacat en la competició de Bitlles Catalanes de la Olimpíada Escolar de Reus 2024. L’esport de les bitlles catalanes és una pràctica tradicional que consisteix a llançar petites peces de fusta, anomenades bitlles, amb l’objectiu de derrocar-les fent servir una bola, anomenada mocador.

El joc es desenvolupa en una pista rectangular i es juguen diverses modalitats, incloent-hi la modalitat individual o en equips. L’habilitat, la precisió i la estratègia són elements clau per obtenir un bon rendiment en aquest esport, que combina destresa física i concentració mental.

En la categoria benjamí, dos dels nostres estudiants, Ingrid Solana i Biel González, van demostrar la seva habilitat i dedicació a l’esport, assolint una notable segona posició. Acompanyats per l’equip de l’Escola Para Manyanet, que es va situar en primera posició, i l’equip de l’Escola Sant Josep en tercera, van pujar amb orgull al podi per rebre les seves merescudes medalles.

En la categoria aleví, l’equip de l’Escola Santa Anna format per la Gala Solana i en Pol Cabildo va demostrar el seu talent i compromís aconseguint una magnífica tercera posició. Van compartir el podi amb l’equip de l’Escola Puigcerver, en primera posició, i l’equip de l’Escola Abel Ferrater, que es va situar en segona posició.

Aquest èxit no només reflecteix el talent dels nostres alumnes, sinó també el suport i l’entrenament dedicats pel personal docent i els seus companys d’equip.

Felicitats als nostres esportistes pel seu rendiment i per mostrar els valors de dedicació, esforç i companyonia que representen l’essència de la nostra escola.