Contes per a un futur sostenible

El compromís amb el medi ambient és una prioritat a l’Escola Santa Anna, i recentment hem tingut l’oportunitat d’aprofundir en aquesta qüestió amb una activitat especial.

Els alumnes del Cicle Formatiu de Grau Superior de Gestió Forestal i Medi Natural de l’Escola d’Horticultura de Reus van visitar-nos per compartir contes que ens van obrir els ulls a la importància de la cura del nostre entorn.

A través de relats com “La caputxeta del bosc”, “La sequera”, “La pluja àcida” i “Espècies amenaçades”, els alumnes ens van transportar a un món de conscienciació ambiental. Cada conte era una oportunitat per reflexionar sobre els impactes humans en la natura i la responsabilitat que tenim en la seva preservació.

Durant la sessió, vam tenir l’oportunitat d’interactuar amb els alumnes del cicle formatiu, coneixent els estudis que realitzen i la seva preocupació per la cura del bosc. Va ser una experiència enriquidora que ens va motivar a continuar treballant en pro de la sostenibilitat i el respecte pel medi ambient.