Tenis Taula – Olimpíada Escolar de Reus 2024

L’Olimpíada Escolar de Reus és una oportunitat magnífica per als nostres alumnes de demostrar el seu talent i esportivitat en diferents disciplines. Divendres passat, el benjamí Eneko Ramos va representar la nostra escola en la competició de Tennis taula.

Encara que els resultats no sempre van ser els desitjats, l’experiència va ser enriquidora i divertida. L’Eneko va compartir moments inoblidables amb altres nens i nenes, creant vincles i fent-nos partícips de la seva emoció en cada partida.

Gràcies a tots els participants per fer d’aquesta jornada una experiència inoblidable, plena de moments emocionants i d’aprenentatge. Junts, seguim construint un entorn esportiu i enriquidor per a tota la nostra comunitat escolar.