Futbol Sala – Olimpíada Escolar de Reus 2024

Els colors vermell de l’Escola Santa Anna va brillar amb força als terrenys de futbol sala de l’Olimpíada Escolar de Reus 2024, amb dues destacables actuacions.

En la categoria benjamí masculí, el nostre equip va fer una gran demostració de destresa i determinació, assolint una magnífica tercera posició. Tot i la dura competència, van lluitar amb coratge fins al final, quedant darrere de l’Escola Mare de Déu de la Roca i l’Escola Isabel Besora. L’esforç i la dedicació dels nostres joves esportistes van ser recompensats amb un lloc al podi.

Per altra banda, en la categoria aleví masculí, el nostre equip va escriure una història d’èxit inoblidable, conquerint el primer lloc amb una emocionant victòria per 2 a 3 sobre l’Escola Beat Bonaventura a la final. Amb un joc brillant i un esperit de superació inigualable, els nostres jugadors van demostrar el seu talent i compromís en cada partit, portant a casa el prestigiós títol de campions. Cal destacar també l’excel·lent actuació de l’Escola Maria Rosa Molas, que va aconseguir una merescuda tercera posició en la categoria aleví masculí.

Aquests èxits no només són reflex d’habilitat esportiva, sinó també del treball en equip, la disciplina i la passió pel joc que defineixen l’esperit de l’Escola Santa Anna. Felicitem els nostres esportistes per aquests increïbles resultats i esperem veure’ls continuar brillant en futures competicions.