TEATRE A L’ESCOLA

“CAGALLUFES, EL FOLLET RONDINAIRE”

El dimarts 11 d’octubre, les nenes i els nens d’educació infantil van anar al teatre de l’escola per veure l’obra: “Cagallufes el follet rondinaire” de la Companyia PATAWA.

Aquest espectacle de teatre, titelles i cançons en directe explica la història d’un follet, molt rondinaire, que per herència i tradició familiar, ha de fer fora del bosc a tothom que s’hi acosti. I com ho fa?… doncs… tirant-se llufes!

Però ell, en veritat, no li agrada estar sol i enyora tenir amics, fer festes i compartir penes i alegries amb algú… sort que al final, amb l’ajut de tots els nens i nenes i d’una paraula màgica, en Cagallufes va poder desfer-se del costum de fer pets i llufes i deixar de ser tan rondinaire per poder gaudir de l’amistat.

Tots i totes vam gaudir de l’obra, vam cantar, vam riure, ens vam sorprendre… i al final… vam aplaudir ben fort!

Gràcies Cia. PATAWA, ens heu ensenyat la màgia del TEATRE!

Espectacles per tota la família