PREINSCRIPCIÓ 2024-25: Jornada PORTES OBERTES

JORNADA PORTES OBERTES: CITA PRÈVIA

Del 6 al 20 de març es realitzarà la Preinscripció per al curs 2024-25 per als alumnes de nova incorporació a l’escola.

Benvolgudes famílies, si esteu interessades en conèixer la nostra escola i visitar les seves instal·lacions hem organitzat una Jornada de Portes obertes el DISSABTE, 24 de febrer de 2024.

Cal fer la reserva de la visita a través de l’enllaç que trobareu a la imatge (a través del codi QR o clicant a lenllaç del formulari): per gestionar la visita hem organitzat dues franges horàries, cal que escolliu la que us vagi millor.

Qualsevol dubte o consulta ens podeu trobar a:

correu electrònic: e3005340@xtec.cat                                    telèfon: 977 85 58 02 (8.30h a 13h   de  14.30h  a  16h)

♥ Per a més informació sobre el procés de PREINSCRIPCIÓ 2024-25 podeu accedir a la web: preinscripcio.gencat.cat