Ens visita la Tuna!

Divendres passat, dia 19 de gener, vam tenir el plaer de rebre la visita de la Tuna de l’Institut Domènech i Muntaner de Reus. La trobada va ser especial ja que molts d’aquests músics talentosos són ex-alumnes nostres.

Els estudiants, des de l’etapa d’Infantil fins a sisè, van omplir amb entusiasme el gimnàs per gaudir d’un espectacle musical emocionant i de gran qualitat. A més de ser una oportunitat fantàstica per retrobar-nos amb antics alumnes, va ser un moment per compartir rialles i emocions.

Agraïm de tot cor als membres de la Tuna per la seva visita, que va deixar un record encantador a la nostra escola.

Estem emocionats de mantenir viva, any rere any, aquesta connexió tan especial amb els nostres ex-alumnes.