NOVETATS AL PATI…

Aquest inici de curs tenim novetats importants que milloraran un espai molt utilitzat per tots els nens i nenes de l’escola.

Gràcies a la participació de l’Escola al projecte de “Pressupostos participatius” organitzat per l’Ajuntament de Castellvell i sobretot gràcies al suport rebut amb els vots de la comunitat educativa, aquest curs podrem començar a gaudir de les propostes de millora del pati que s’han pogut fer realitat amb els diners del projecte.

TENDAL que ens permetrà ampliar la zona de joc amb ombra i reduir la calor a la zona del porxo i menjador.

ROCÒDROM: aquesta setmana s’instal·larà a la paret del pati una zona de rocòdrom amb la pintura d’un mural decoratiu. Estem molt entusiasmades per saber com serà i com quedarà i, alhora, molt engrescades per poder començar a utilitzar-lo.

Les mestres d’educació física, el curs passat, varen fer una formació, on van aprendre les possibilitats d’aprofitament d’aquest equipament així com les normes i condicions que cal tenir en compte per a fer-ne un bon ús. Durant les properes sessions d’educació física, cada grup d’infants podrà practicar i aprendre com fer-lo servir.

Us mantindrem informats!