Nou CURS … nova AGENDA!

Aquestes són les AGENDES que aquest curs ajudaran als nens i nenes de primària a organitzar-se i a registrar les seves activitats.

Cada curs escolar, els nens i nenes de primària estrenen una nova agenda. Els infants de 1r a 4t utilitzen l’agenda de les “Emocions” i els alumnes de 5è i 6è, l’agenda dels “Tafaners” que edita Llunna edicions.

L’agenda escolar és una eina útil i adequada per ajudar els infants a adquirir dues competències fonamentals: saber organitzar-se i planificar el treball. A més a més, és una eina de comunicació ESCOLA-FAMÍLIA  molt important que ens facilita seguir el dia a dia, de cadascun dels infants.

Les il·lustracions de l’agenda de les “Emocions” han estat fetes pels alumnes que fan 4t i les il·lustracions de l’agenda dels “Tafaners” pels alumnes que fan 6è.

Aquests nois i noies, abans de finalitzar el curs passat, van rebre l’encàrrec, per part de l’escola, de fer propostes de dibuixos a partir del treball a l’aula de l’ODS 16 Pau, justícia i institucions sòlides, en el cas dels alumnes de 4t  i l’ODS 5 Igualtat de gènere pels alumnes de 6è.

A l’escola, el treball dels ODS (Objectius de desenvolupament sostenible) està incorporat a la pràctica diària de l’aula i, seguint els objectius proposats a la Programació general anual (PGA) intentem transmetre als infants les propostes i actuacions que estan marcades a l’Agenda 2030. L’objectiu: preparar les persones per als reptes globals de la humanitat i promoure la protecció del medi ambient.

Amb la presentació de l’agenda a inici de curs a cada grup d’infants, els dibuixos i reflexions que han fet els seus companys de 4t i 6è, els servirà per compartir les seves idees i generar noves reflexions.

Felicitats pel resultat: Han quedat unes agendes molt boniques que segur que ens ajudaran a millorar i créixer com a persones!