L’hort ens dóna les primeres verdures!

Aquest divendres hem fet festa grossa! Hem pogut collir els primers enciams i espinacs de l’hort de l’escola. Els nens i nenes de 5è han estat els encarregats de fer aquesta feina: tallar els enciams, arrencar els espinacs i cavar les ortigues. Després, totes les fulles i restes vegetals que han quedat les han recollit i les han posat a la nova compostadora…comença la feina de compostatge i de transformació…un cicle natural que ens ajudarà a entendre el funcionament dels ecosistemes.

La collita ha estat tan generosa que hem pogut oferir-la a totes les famílies que en volguessin a la sortida de l’escola.

Ha estat molt emocionant! El curs passat, just en aquesta època i amb l’hort en marxa, no vam poder collir res del que havíem plantat. El coronavirus i el confinament ens va deixar sense poder acabar el cicle i gaudir d’aquest moment.

Però aquest any sí! Enciams i espinacs feien molt de goig… mireu bé les fotografies si no vau poder-los veure directament. Però no patiu, una segona collita aviat estarà a punt i podreu gaudir de verdures fresques, ecològiques i de proximitat!

Moltes gràcies per la vostra col·laboració, amb els donatius recollits ja estem pensant quines llavors i planter anirem a buscar per preparar la collita de primavera!