Dia Escolar de la No Violència i de la Pau

Avui, 30 de gener, a l’Escola Santa Anna hem viscut una jornada especial dedicada al Dia Escolar de la No Violència i de la Pau. Des del matí, tots els nivells, des d’Infantil fins a sisè de primària, hem participat en diverses activitats amb l’objectiu de fomentar la cultura de la pau i la no violència.

Avui més que mai, hem creat un ambient en el qual els valors de respecte, diàleg i col·laboració han estat protagonistes. Des de les aules fins als patis, els nostres alumnes han après sobre la importància de resoldre els conflictes sense violència i de construir un entorn escolar basat en la tolerància i la solidaritat.

Aquesta tarda, amb gran il·lusió, hem inaugurat “l’Àgora de la Pau“, un nou espai al pati pensat per ser un lloc de trobada i diàleg. Aquesta àrea serà un punt de referència perquè els alumnes puguin conversar, resoldre conflictes i practicar els principis de la no violència i la pau de manera activa, cada dia.