TALLER DE MÚSICA AMB L’EMUMM

Aquest any, l’Escola Municipal de Música del Masnou (EMUMM) juntament amb l’Ajuntament, han fet un projecte per les escoles on hi hem participat amb molt de gust.

Durant cinc sessions hem fet dos tallers amb la Cristina i la Marta.

Un taller consistia en la construcció d’instruments amb materials reciclats ( sabatòfon, arpes, gralles de guant, xilòfon amb ampolles, baix amb galledes….);  i l’altre taller,  d’instrumentalització d’una peça actual “Seven Years”. Per aquest taller hem fet servir instruments fabricats i d’altres de la classe com els xilòfons, metal·lòfons o el calaix.

Tots nosaltres pensem que ha estat molt interessant i enriquidor.

Hem après i gaudit fent  música.

IMG-20170426-WA0014