VISITA A LA DEIXALLERIA

Els/les alumnes de Cicle Superior vam visitar la Deixalleria del Masnou per treballar la recollida selectiva de diferents materials i el seu reciclatge.
Com a resultat d’aquesta visita hem elaborat aquest treball.

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut