VISITA A LA DEIXALLERIA Feu un comentari / Per CSuperiorOcata / 24 de febrer de 2017 / 5è 6è Els/les alumnes de Cicle Superior vam visitar la Deixalleria del Masnou per treballar la recollida selectiva de diferents materials i el seu reciclatge. Com a resultat d’aquesta visita hem elaborat aquest treball.