Salutacions de la tutora

Bon dia nois i noies de quart. Com que últimament no ens veiem les cares i començarem a enviar activitats a través del bloc i el correu electrònic dels vostres pares, he pensat a fer aquest petit vídeo per saludar-vos!

Fina aviat!

MªCarmen

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut