GAUDIM DE LA PSICOMOTRICITAT

Durant el curs hem viscut tots plegats un munt d’experiències, de vivències, de reptes.  Hem compartit moments de joc amb els companys/es i ens ho hem passat molt bé. Ens portem la motxil.la ben carregada de records positius .

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut