Multipliquem amb regletes Feu un comentari / Per CMitjaOcata / 21 de novembre de 2017 / 4t Aquests dies, els alumnes de quart, estem fent servir les regletes per multiplicar. Primer manipulem i després passem a la fase simbòlica. Tot això ens facilitarà el càlcul mental.