Judith i Saray

La Judith i la Saray han dibuixat un arc de Sant Martí, el símbol que fem servir, per recordar-nos que tot anirà bé.
Ens diuen que ens troben a faltar. Nosaltres també us trobem a faltar.
Judith i Saray esteu molt guapes i esperem poder retrobar-nos aviat!
Felicitats per aquest dibuix tan bonic!!!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut