CASABLANCA – MARINADA EXCHANGE

This school year we go on our English activities Exchange with Casablanca school from St Boi de Llobregat.

We will work with sixth year children.

On the first term we’ve been working on personal presentations and we’ve  exchanged them. Then we’ll write a text with the information we have from our pen friends.

We also exchanged a video with our presentations.

For Christmas we exchanged some hand – made presents and beautiful Christmas cards!

CASABLANCA – MARINADA EXCHANGE

Aquest curs prosseguim amb l’intercanvi d’activitats en llengua anglesa amb els alumnes de sisè curs de l’escola Casablanca de St Boi de Llobregat.

Durant el primer trimestre hem estat treballant amb les presentacions personals dels alumnes, hem escrit un text i les hem intercanviat.  A partir d’aquesta informació cada alumne elaborarà un text sobre els seus amics.

També hem intercanviat un video amb les nostres presentacions.

Per Nadal hem intercanviat uns petits regals fets pels alumnes i unes postals amb salutacions nadalenques.