Tercer participa a “El país a l’escola”

El passat divendres 4 de maig, vam celebrar la cloenda del programa “El país a l’escola”.
Aquest programa educatiu pretén apropar el nostre patrimoni cultural als nostres alumnes, en el nostre cas, als alumnes de 3r.
Durant gran part del curs i amb l’ajut d’una monitora de ball, els nens i les nenes de 3r, han aprés a ballar sardanes i balls de bastons.
A la cloenda hem gaudit ballant davant d’un lloc emblemàtic com és la catedral de Barcelona, juntament amb moltes altres escoles de la ciutat i amb la companyia dels familiars que han volgut compartir-ho amb nosaltres.