Taller de reanimació

Hola una altra vegada!

Els dies 26 d’abril i 3 de maig els alumnes de sisè vam anar al IES Guineueta a fer un taller de reanimació impartir per alumnes dels Cicles que fan al institut.

En les dues sessions vam aprendre a fer la RCP, el VES, a col.locar un DESA i a fer la maniobra de Hemlich, en definitiva, A SALVAR VIDES fent-nos servir a nosaltres mateixos i a uns ninots. També ens van explicar moltes coses, i vam acabar fent un Kahoot (joc) molt divertit.

Vam aprendre i gaudir molt com ara veureu a les fotos!

Fins un altre dia!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut