Taller de cuina dels conillets

Els nens i nenes de 1r, els conillets, hem fet un taller de cuina com activitat de la Castanyada. Hem realitzat broquetes de fruites i unes tiretes amb formatge i melmelada de tomàquet. Ens ho hem passat molt bé. El millor de tot és que els pares i mares han pogut tornar a participar amb nosaltres d’aquesta activitat.
Moltes gràcies mares per ajudar-nos i estar amb nosaltres!!!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut