Primer va a la piscina

Els nens i nenes de 1r comencem l’activitat de piscina.
Avui, com era el primer dia, hem gaudit de la piscina petita. Els monitor ens han comentat que més endavant passarem a la gran. Quina emoció!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut