Avui ha vingut e patge reial a recollir les cartes que els nens i les nenes de 1r han escrit als reis de l’Orient. El patge era molt simpàtic i ens ha dit que portarà totes les cartes als reis.
Avís legal | Sobre el web | Política de galetes | © 2026 Generalitat de Catalunya | Fet amb el WordPress