P3: Descobrim l’hort de l’escola

Aquesta tarda la classe de P3 hem anat a descobrir un espai de l’escola que encara no coneixem: L’HORT!
Hem vist els arbres i hem descobert algunes de les fruites: llimones, magranes…
Hem descobert un baúl on guardem totes les eines de l’hort i també hem vist la mànega per regar. Però podrem regar amb regadora nosaltres? i tant! La Núria ens ha ensenyat les eines que necessitem avui: el punxó i la pala.
Hem vist que uns dels calaixos serà per nosaltres i avui, just avui anem a plantar enciams!
A partir d’ara haurem de treure males, herbes, regar i cuidar perquè els enciams creixin bé.
Cada setmana i vindrem a fer un cop d’ull!