Juguem amb ombres Feu un comentari / Per admin / 1 de novembre de 2021 / 3r Cicle Mitja General Portada Els nens i nenes de tercer, vam observar les ombres fent figures amb el nostre cos i dibuixant-les a terra amb guixos. Va ser molt divertit i ens va agradar. Hi tornarem?