Intercanvi d’activitats amb l’escola Tomàs Moro

La classe de 4t ha iniciat un intercanvi d’activitats amb els alumnes de 4t de l’escola Tomàs Moro. Aquest trimestre ens hem intercanviat les nostres presentacions personals. Ho hem fet en llengua anglesa. Ha sigut molt motivador perquè teníem ganes de conèixer els nostres nous amics. Les vam passar a l’ordinador, en Word, i ens les hem enviat per correu electrònic. Malgrat els entrebancs, en rebre-les, hem fet un buidatge de la informació, hem escrit un text sobre els nostres amics i hem posat totes les presentacions en un mural.
En acabar el trimestre ens hem intercanviat un video per felicitar-nos les festes. Ho hem fet en català, castellà i anglès. També ens hem cantat cançons! Ha sigut súper!
Pel següent trimestre, més emocions!