Inicial fa cagar el Tió

Al mes de desembre els nens i les nenes de la classe dels dinosaures i de la classe dels cuiners i cuineres hem donat de menjar al Tió.
Després de molts dies, l’hem fet cagar.
Ens ho hem passat molt bé i ens ha portat moltes coses per la classe!!!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut