i3: L’Ada Cusidó ens explica un conte!

Fa uns dies els nens i nenes d’i3 vam rebre una carta a l’escola. Quan la vam obrir vam veure que ens l’enviava l’Ada Cusidó, una conta-contes que ens convidava a nosaltres, els crancs, a l’explicació d’un conte! Quina il·lusió!!!

Així doncs, nosaltres moooolt entusiasmats i contents hem anat aquest dilluns a trobar-nos amb ella i amb altres nens i nenes a l’escola bressol l’Argimon! L’Ada ens ha explicat el conte “dins el meu cor”. Nosaltres l’hem escoltat amb molta atenció i hem gaudit molt dels animals que l’acompanyaven. Quan ha acabat el conte hem esmorzat i hem aprofitat per a jugar amb les nenes i els nens de la classe d’i2 al seu pati. A reveure amics i amigues!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *