Festa de la Castanyada

Un curs mes,  les nenes i els nens de l’escola hem celebrat la festa de la Castanyada.
La tarda del dia 31 d’octubre hem menjat junts les castanyes. Després, amb els pares, em fet un tastet del que havíem realitzat als tallers de cuina del matí, hem escoltat música i hem ballat.
La veritat tot estava deliciós i ens ho vam passar molt bé.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut