FAMÍLIES: idees i recomanacions

Hola famílies! Com va això?
Ja heu fet el brownie? Segur que us ha sortit boníssim ! Si voleu fer una foto i enviar-la al correu de l’escola, amb el vostre permís, la podem publicar.
Heu mirat els contes ?
Heu escoltat les cançons i heu repassat vocabulari ?
Heu desafiat la ment amb els problemes visuals que us vam posar ahir ?
Bé, encara ens queden dies i coses per fer.
Mireu aquesta llista, us pot inspirar…

Avui, com es presenta el dia?

Què tal uns sudokus? Són molt divertits!
En aquesta web trobareu les instruccions per fer-los i podeu escollir el nivell de dificultat més adient per a vosaltres. Els podeu fer online però també hi ha per imprimir. Apa a pensar!
Com van les multiplicacions? Voleu fer una cursa i comprovar el vostre nivell? Competiu amb altres infants i intenteu guanyar la cursa!

Bé això és només un exemple. Si voleu trobar més jocs de càlcul mental o de qualsevol altre tema  o matèria remeneu aquesta web. Podeu jugar sols o competir amb altres jugadors d’arreu del món.

Si algú dels grans prefereix jocs de llengua ( vocabulari, ortografia, gramàtica, etc) poder provar aquí!

Si esteu molt motivats i no en teniu prou us proposem que cliqueu aquest enllaç i remeneu i cerqueu allò que més us agrada. Nosaltres us anem proposant activitats de diferent webs i anem  fent una tria però pels que teniu més pressa us deixem l’enllaç. (Aquest enllaç ja es va enviar en un Dinantia a les famílies).

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *