És una activitat que ha estat preparada prèviament per la Cecilia de Música i la Laura de Psicomotricitat en diverses sessions.
Està molt ben organitzada. Els nens s’ho han passat molt bé, han gaudit molt de la sortida.
Avís legal | Sobre el web | Política de galetes | © 2026 Generalitat de Catalunya | Fet amb el WordPress