Els nens i nenes de Cicle Inicial han gaudit aquesta tarda de la visita del patge reial. Tots van deixar a la bústia reial la carta que havien preparat pels reis.
Avís legal | Sobre el web | Política de galetes | © 2026 Generalitat de Catalunya | Fet amb el WordPress