Dia de la Pau 2020

Avui a l’escola  hem celebrat el DENIP (Dia escolar la no violència i de la pau). Aquest any hem fet les lletres de la paraula Pau i, alumnes i mestres, les hem omplert de missatges. Després ens hem reunit al seu voltant per cantar una cançó dedicada a la Pau i les famílies s’han unit a nosaltres per cantar i per escriure missatges de PAU.


Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut