Comiat de jubilació de la Gema

Avui és un dia molt emotiu per tota la família que formem l’escola Marinada. Es jubila la nostra estimada Gema, una gran mestra i una gran persona. Ens hem reunit per donar-li el nostre afecte i desitjar-li una bona jubilació. Gràcies per tot!!!!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut