Colònies de CM i CS

Els dies 16, 17 i 18 de maig, alguns alumnes de cicle mitjà i cicle superior hem anat de colònies a Platja d’Aro.
El centre d’interès dels nois i noies de 3r i 4t ha estat “Els Pirates”. Les principals activitats han estat:  buscar un tresor,  jocs d’aigua,  observar alguns animals marins, snorquel, anar en kaiaks i paddle surf i una gimcana del pirata Barbaroja.

Els alumnes de 5è i 6è hem tingut com a centre d’interès “Esports d’aigua i esports a la platja”. Hem fet un trekking per un dels camins de ronda que es troben a Platja d’Aro. També hem practicat: snorquel,  kaiaks i paddle surf, bolei-platja i una gimcana aquàtica.
Tots junts, la nit del dijous vam gaudir de una Super Disco Fashion.
Hem gaudit molt d’aquests dies.

Ja estem esperant les properes colònies!