CM visita el Micrarium al CosmoCaixa

Els alumnes de cicle mitjà van visitar el CosmoCaixa. Aquest centre va oferir als nens i nenes l’oportunitat de submergir-se en el fascinant món de la ciència d’una manera interactiva i divertida.
Vam poder visitar tot el museu. La zona del “Bosc Inundat” va ser especialment emocionant. També vam poder gaudir d’una visita guiada a l’exposició temporal dels dinosaures.
A més, vam participar al taller educatiu “MICRARIUM”. Aquest taller va permetre als alumnes explorar el sorprenent regne microscòpic d’una manera única. Els infants van tenir l’oportunitat d’observar de prop diminutes criatures i estructures que normalment s’escapen a simple vista. Durant el taller, els nens i nenes van participar activament en l’observació de mostres preparades, com a microorganismes, cèl·lules i altres elements diminuts.
Ens ho vam passar molt bé!