Cicle Mitjà visita la fàbrica de la Cacaolat

El passat dimarts, 13 de febrer, els nens i nenes de 3r i 4t de l’escola vam anar d’excursió a la fàbrica Cacaolat. Vam arribar a l’escola ben puntuats i equipats, perquè l’autocar ens esperava des de bon matí.
A les 10 h vam començar la visita, ens van rebre dos guies molt simpàtics. A l’entrada hi havia un vehicle molt antic i ens vam fer tots junts una fotografia. Després, vam accedir al recinte i vam fer un tomb per dins de la fàbrica. Vam aprendre moltes coses!
Sabíeu que les vaques que treuen més llet són les blanques i negres? El cacaolat es fa amb la llet d’aquestes vaques i amb el cacau, un fruit provinent de climes tropicals.
A la fàbrica Cacaolat actualment treballen 136 treballadors, i és l’única fàbrica on es produeix aquest producte de tot el món! Es ven a 36 països diferents, i el país on la gent en beu més és la Xina.
Després de la visita, vam anar a una sala i vam omplir un full amb activitats sobre el cacaolat. Com a premi, vam esmorzar tots junts un batut! A més a més, ens van donar a cadascú una ampolla per casa. Quina sort!
Per acabar, vam anar a dinar a un parc enorme situat davant de la fàbrica. Vam jugar una bona estona a construccions, gronxadors… fins i tot hi havia una tirolina! Va ser un dia fantàstic, vam arribar a l’escola molt contents i agraïts.