Activitats extraescolars setembre:4a setmana

Ja hem ha arribat a l’última setmana de setembre i al final de les activitats extraescolars que s’han fet durant aquest mes dintre de l’horari escolar. Hem continuat fent manualitats com: un mural, papallones i pulseres; hem dibuixat; hem continuat gaudint dels jocs de taula (els grans ens hem aficionat als escacs); i hem continuat fent jocs esportius.
Els nens i nenes de l’escola hem gaudit molt de totes aquestes activitats i per això volem donar les gràcies als monitors i monitores que ho han fet posible.

Moltes gràcies!!!