Holaa!
Aquest trimestre els alumnes de 6è estem anant a la piscina…i ens encanta! Els que no sabem nadar gaire n’aprenem i els que ja en sabíem millorem molt. En tot cas ens ho passem mooolt bé!
Fins aviat!!
Holaa!
Aquest trimestre els alumnes de 6è estem anant a la piscina…i ens encanta! Els que no sabem nadar gaire n’aprenem i els que ja en sabíem millorem molt. En tot cas ens ho passem mooolt bé!
Fins aviat!!
Avís legal | Sobre el web | Política de galetes | © 2026 Generalitat de Catalunya | Fet amb el WordPress