25×4=cooperació, respecte i ajut!

Les mates ens han donat per molt. La colla de quart vam realitzar un taller de Nadal per crear Pares Noel amb llana. Fàcil i bonic.

Tot va començar per l’interès d’una alumna que ja en tenia un de fet. D’aquí vam decidir que en podíem fer per tothom. Preguntant a la mare de la nena com podíem fer-ho i quan material necessitàvem, vam arribar a fer un taller amb unes mares per iniciativa pròpia, així que els tres eixos s’han posat en funcionament: famílies, escola i alumnat. El resultat una multiplicació exacta amb un resultat concret.