Dia MUS-E infantil

Avui tots els nens i nenes de l’escola hem fet una petita demostració del que hem aprés a MUS-E durant el curs.
Albert, moltes gràcies per tot!!!

https://drive.google.com/file/d/15m1QmGeAQLGgmitsigsrSMvYcpFKl2Ve/view?usp=sharing

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut