Durant el mes de desembre els nens i les nenes de P-3, P-4 i P-5 hem donat de menjar al Tió.
Després de molts dies, l’hem fet cagar.
Ens ho hem passat molt bé i ens ha portat moltes coses per la classe!!!
Avís legal | Sobre el web | Política de galetes | © 2026 Generalitat de Catalunya | Fet amb el WordPress