6è va a la piscina

Holaa!

Aquest trimestre els alumnes de 6è estem anant a la piscina…i ens encanta! Els que no sabem nadar gaire n’aprenem i els que ja en sabíem millorem molt. En tot cas ens ho passem mooolt bé!

Fins aviat!!

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut