ELS ARTISTES

Un projecte d’art

Mitjançant aquest projecte, l’escola vol despertar el gust per l’art, la creativitat i el respecte tant pel que fa a les pròpies creacions com a les dels seus companys, a més de promoure l’interès per visitar museus i exposicions i ser capaços de gaudir-ne.

Durant el desenvolupament del projecte, l’alumnat empra diferents tècniques i es combinen  treballs individuals amb treballs amb grup. Aquest és un bon moment per a descobrir diferents autors i moviments artístics i per a  què els infants desenvolupin  les seves idees i  creativitat i la compartieixin amb la resta de companys.

Considerem que és important que els infants coneguin tot tipus d’art; per aquest motiu, al llarg de tota l’escolaritat, l’alumnat descobreix diversos pintors i escultors. A més a més, el sobre l’artista proporciona el nom de la classe. Per a cada nivell, estan establerts els següents artistes:

P3: Joan Miró               P4: Pablo Picasso               P5: Antoni Gaudí

1r: Salvador Dalí           2n: Vicent Van Gogh