Repte setmanal 14-19 d’abril

Benvolgudes famílies,

Després d’haver passat aquesta Setmana Santa tan diferent, ens preparem per iniciar el tercer trimestre amb energia.

Com ja us han explicat en el tokapp enviat, la dinàmica serà similar a la del final del segon trimestre. Us farem arribar diferents reptes setmanals i recursos per poder continuar treballant. La novetat és que farem un seguiment més continu i personalitzat dels diferents reptes i farem un retorn d’aquests.

D’aquesta manera intentarem fer un suport més proper i poder captar l’evolució observada.

De totes maneres, les famílies que teniu dificultats de connectivitat (manca de connexió i/o dispositius electrònics) no us heu de preocupar; ja que som conscients de les diferents realitats i us ajudarem en tot allò que puguem.

repte 3

Mails per comunicar-vos amb nosaltres:

saraijarque@escolalesroquesblaves.cat

albertorubio@escolalesroquesblaves.cat

Estem segurs que no és la situació desitjada per ningú, però estem segurs que entre tots la superarem!

Us trobem molt a faltar!

Una abraçada.