3r en dansa

La classe dels Mòbils vam celebrar el passat dimecres 08 de maig la trobada anual del 3r en dansa, on aquests cursos de totes les escoles d’Esparreguera es reuneixen per celebrar la música, la dansa i la vida!

En una jornada on vam fer diversos jocs d’agrupaments per paquets, de sardanes en gran grup amb les altres escoles i d’inflar globus i fer balls innovadors, vam poder ensenyar aquelles danses que portem tot el trimestre passat practicant: la marxa de cosins, la bolangera, la polca, la giga, la tarantel·la i el galop. A través d’aquestes diferents actuacions treballem el moviment i l’audició juntament amb la coordinació i, sobretot, la bona festa.

Gaudiu del vídeo que trobareu a continuació amb totes les imatges d’aquest dia. Animeu-vos a ballar i passar-ho bé tot recordant tradicions i explorant racons del món a través de la dansa!